چتربازیحرفه‌ایرکوردها

رکورد پرواز در تونل باد شکسته شد

رکورد پرواز در تونل باد شکسته شد

رکورد پرواز در تونل باد یکی از جذابترین رکوردهای مربوط به دنیای سقوط آزاد است. دو فرد عاشق سقوط آزاد از سیبری با بیش از هشت ساعت و نیم اسکای دایو داخل سالن، رکورد جهانی این رشته را شکستند.

دو ماجراجوی روسی به نام‌­های ویکتور کوزلوف و سرگئی دیمیتریف در روز سه شنبه 10 ژوئیه 2018 در شهر پرم به طولانی­ترین رکورد جهانی گینس اسکای­دایو داخل سالن رسیدند. این رکورد در تونل باد شرکت فناوری فری­فلای به ثبت رسید.

طولانی‌ترین حضور در تونل باد

این اسکای­دایورها 8 ساعت و 33 دقیقه و 43 ثانیه بدون وقفه پرواز کردند تا رکورد سقوط آزاد داخل سالن که قبلا ثبت شده بود را بشکنند. این نتیجه توسط نماینده انجمن رکوردهای جهانی گینس ثبت رسمی شد.

هر دقیقه تمرین داخل تونل باد داخل سالن معادل یک اسکای­دایو است و کل این 513 دقیقه رکورد برابر است با اسکای­دایو مداوم 1280 مایلی یا فاصله نیویورک تا کوبا.

این رکورد بی­‌سابقه در ویدئوی کوتاهی که توسط تیم شرکت فناوری فری­فلای تهیه شد، ثبت شده است.

درباره­ شرکت فناوری فری­فلای

شرکت بین‌المللی  فناوری فری­فلای تونل‌های باد جدید را برای اهداف تفریحی و سرگرمی تولید می‌کند. بیش از 30 نفر مسئول طراحی، تولید و فروش تونل­های باد در این مجموعه مشغول به ­کار هستند. شرکت فناوری فری­فلای با درک جامع آیرودینامیک و نیازهای مشتریان هدف، به­طور منحصربه‌فردی قادر به طراحی و ساخت تونل‌های باد مقرون‌به‌صرفه است، که نسبت به نمونه­های آنالوگ‌ موجود در بازار، عملکرد بهتری دارد.

درباره­ تونل باد

تونل باد شرکت فناوری فری­فلای بر اساس نوعی از فناوری ساخته شده که در آن هوا با سرعت تقریبی 270 کیلومتر در ساعت (167 مایل در ساعت یا 75 متر بر ثانیه) به سمت بالا حرکت می­‌کند. این تونل می­‌تواند سرعت باد و احساس اسکای­دایو واقعی را فراهم کند. به این نوع تونل‌های باد عمودی به دلیل محبوبیت آنها در بین اسکای­دایورها، اغلب تونل‌­های «اسکای دایو داخل سالن» می­‌گویند. از نظر اسکای­دایورها، حس این تونل‌­ها به شدت شبیه به اسکای­دایو واقعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا