اخباررکوردها

یک رکورد گینس متفاوت در سقوط آزاد

رکورد جهانی گینس در سقوط آزاد: بیشترین تعداد های­‌فایو در سقوط آزاد!

رسانه‌ها آن‌ها را «جسور» می‌نامند، اما ما آن‌ها را با نام­‌های جئوش و امیلی می‌شناسیم … دارندگان رکورد گینس برای بیشترین تعداد های­فایو (بزن قدش) در یک سقوط آزاد!

بگذارید اعتراف کنیم، برای آن دسته از ما که آن‌ها را می‌شناسیم جای تعجب نیست که جئوش و امیلی مربیان چتربازی در انجام های­فایو فوق‌العاده هستند. اما در حال حاضر به دلیل اینکه می‌توانند این کار را سریع و بسیار دقیق انجام دهند رسماً در دنیا بهترین هستند – گینس از آن‌ها می‌خواهد که تماس دست به‌طور کامل برقرار شود و برای نشان دادن دقت خود، های فایو و لوفایو را انجام دهند.

این رکورد جهانی در اسکای دایو لنگار (Skydive Langar) انجام شد و نماینده‌ای از رکوردهای جهانی گینس ریاست آن را برعهده داشت که تأیید کرد پرش موفقیت‌آمیز بوده است، با انجام 32 های­فایو و لو­فایو در یک سقوط آزاد 63.3 ثانیه‌­ای!

کل ماجرا توسط گری وین رایت  (Gary Wainwright) فیلم‌برداری شد که از فیلم او برای اثبات موفقیت این اقدام استفاده شد.

این مسئله که برندها با چتربازان به‌عنوان ابزاری برای تبلیغ محصول خود از طریق جذاب­ترین ورزش دنیا همکاری کنند چیز عجیبی نیست و در این مورد، برند Carex پشتیبانی آن را به عهده گرفت و از این برند برای جشن «روز آزادی» استفاده شد – روزی که اکثر مقررات کووید در انگلیس لغو شدند.

امیلی در مورد وضعیت رکورد جدید خود به اعضای مطبوعات گفت:

این اقدام از آنچه که در ابتدا فکر می‌کردیم چالش‌برانگیزتر بود، اما ما پشتکار داشتیم و بسیار خوشحالیم که با همکاری Carex به این رکورد جهانی گینس دست یافتیم.

به گفته Carex که مردم را تشویق می‌کند همیشه مایع ضدعفونی‌کننده دست به همراه داشته باشند، این زوج هنگام ثبت رکورد «قوانین بهداشتی» را به‌طور کامل رعایت کرده بودند.

این اولین‌بار نیست که کارکنان استثنایی Langar در رسانه­‌های اصلی دیده می­شوند. فیلم جدید «Black Widow» شامل صحنه­ای از سقوط آزاد با حضور یکی از مربیان لنگار اسکای دایو بود، مانند Kingsmen و تعدادی از فیلم­‌های هالیوودی دیگر، به‌علاوه تبلیغات از جمله تبلیغ هوندا به‌طور زنده در سال 2008 و تبلیغات برای Sky و غیره داشته است.

منبع خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا