آموزشیاخبار

پیرمرد 94 ساله به یاد عشقش پرید

مرد 94 ساله برای گرامیداشت همسر درگذشته‌اش سقوط آزاد انجام داد!
این موضوع که با افزایش سن ریسک‌پذیری افراد کم شده و انسان‌ها محتاط‌تر می‌شوند عموماً درست است. در هر موضوعی که به‌صورت عمومی درست است همواره استثناهایی هم پیدا می‌شود. افرادی وجود دارند که مرزها را جابجا می‌کنند و تعاریف جدیدی از توانایی را ارائه می‌کنند.
پاول گریم پس از فوت همسرش که 75 سال باهم زندگی کرده بودند بسیار غمگین و افسرده بود. برای گرامیداشت یک‌عمر زندگی او کاری را انجام داد که پیش‌ازاین هرگز انجام نداده بود: پرش از ارتفاع 4 کیلومتری!
در 29 ام سپتامبر مرد 94 ساله همراه با نوه‌اش تارا کلیر برای انجام سقوط آزاد سوار بر هواپیما و راهی کانتیکات شد.
طبق گفته‌های کلیر این سقوط نه‌فقط برای گرامیداشت همسر درگذشته‌اش که به مناسبت تولد و 75 امین سالگرد ازدواج آن‌ها در 28 ام سپتامبر بود.
کلیر می‌گوید پدربزرگش از این هدیه که به همراه پنج نوه‌اش چتربازی می‌کرد بسیار هیجان‌زده بود.
«کلیر به گلوبال نیوز می‌گوید: من بهش (پاول) گفتم که برای هممون بلیت چتربازی گرفتم! تو هم میای؟ و اون جواب داد: معلومه که میام!»
کلیر می‌گوید سال گذشته پسرعمویش به چتربازی رفت و گریم دراین‌باره گفته بود که به نظرش این یک تجربه فوق‌العاده هست. در آن زمان پاول روزهایش را با ملاقات کردن و وقت گذراندن باهمسرش که در هنگام درگذشت تازه وارد 94 سالگی شده بود می‌گذراند.
«اون اولین نفری بود که از هواپیما پرید و دومین نفری که روی زمین فرود آمد. اونا من رو تو هوا نگه داشتن تا بتونم فرود آمدنش رو ببینم!» این لحظه‌ای بود که کلیر هیچ‌وقت فراموش نخواهد کرد!
کلیر گفت: «وقتی کمربند ایمنی من رو باز کردند به سمتش پرواز کردم، بزرگ‌ترین لبخند ممکن روی صورتش بود! خیلی هیجان‌زده بود و گفت که احساس می‌کرد مادربزرگم اونجا کنارش بوده اما نمی‌توانسته ببیندش»
کلیر می‌گوید مادربزرگش بتی، سال‌ها در خانه سالمندان بود و به دلیل ابتلا به زوال عقل توانایی تکلم را نداشت. «ولی این موضوع هیچ‌وقت نتونست باعث این بشه که پدر بزرگ هرروز به دیدن اون نره»
«خانواده من به همراه پدربزرگم کنار بتی بودیم وقتی‌که فوت کرد، پدربزرگ تمام مدت موهاشو نوازش کرد و زمزمه می‌کرد دوستت دارم عزیزم، خیلی دوستت دارم.»

کلیر می‌گوید عشق آن‌ها خیلی قوی و مشهود بود، اون برای عشقش پرید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا