آموزشیوینگ سوت

سیر تا پیاز پرواز با وینگ‌سوت

سیر تا پیاز پرواز با وینگ‌سوت

حرفه‌ای شدن در رشته وینگ‌سوت راهی طولانی به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟ نگران نباشید، ما اطلاعات بسیار خوبی برای کمک به شما در دست داریم تا با این نوع پرواز بیشتر آشنا شوید. پرواز با وینگ‌سوت کار ساده‌ای نیست! پتانسیل این لباس همانند یک هواپیمای جنگنده است. ازآنجایی‌که وینگ‌سوت همانند یک ایرفویل کار می‌کند، یادگیری نحوه پرواز با آن مستلزم زمان و صرف انرژی زیاد، داشتن تجربه قبلی درزمینهٔ چتربازی، تجهیزات و آموزش منسجم و سطح بالا است.

چگونه می‌توان با وینگ‌سوت پرواز کرد؟

مرحله 1: آموزش اسکای دایوینگ

برای شروع پرواز با این لباس، اولین کاری که باید انجام دهید گذراندن دوره اولیه پرش در یک مرکز اسکای دایوینگ است. شما این دوره آموزشی را با هدف نهایی کسب مجوز چتربازی به‌صورت انفرادی می‌گذرانید. کسب مجوز اولیه، خود به‌تنهایی تجربه‌ای فوق‌العاده است – اما اگر قصد ورود به رشته وینگ‌سوت را دارید، هنوز راه زیادی در پیش دارید. برای شروع فرم مربوطه را در بخش آموزش چتربازی پر کنید.

آموزش چتربازی و سقوط آزاد
آموزش چتربازی و سقوط آزاد

مرحله 2: به‌طور مداوم پرش انجام دهید تا زمانی که به تعداد پرش‌های لازم برسید

انجمن چتربازی ایالت متحده توصیه می‌کند که هر فرد قبل از اولین پرش خود با وینگ‌سوت، باید در 18 ماه گذشته حداقل تجربه 200 پرش سقوط آزاد را داشته باشد. اگر تجربه پرش شما کمتر از این تعداد باشد، پیدا کردن یک مربی برای انجام پرش با وینگ‌سوت کار سختی خواهد بود. جامعه چتربازی از خطرات ورود افراد تازه‌کار به رشته وینگ‌سوت آگاه هستند. پرواز با وینگ‌سوت، یک مهارت کاملاً جدی است!

کسب تجربه و مهارت کافی در رشته وینگ‌سوت، تنها از جنبه ایمنی کار نیست. این مسئله شما را هوشیار نگه می‌دارد! با داشتن تجربه کافی درزمینهٔ پرش در سقوط آزاد، نگرانی‌های شما هنگام انجام اولین با این لباس کاهش می‌یابد. به زبان ساده‌تر: هنگام پرواز استرس کمتر و عملکرد بهتر و سریع‌تری خواهید داشت.

مرحله 3. در اولین دوره آموزشی پرش با وینگ‌سوت (WFJC) ثبت‌نام کنید

بعد از انجام 200 پرش تأییدشده، جواز ثبت‌نام در اولین دوره آموزشی پرش با وینگ‌سوت (WFJC) را به دست می‌آورید.

مرحله 4. آماده شوید!

زمانی که تجربه لازم را برای پرواز با این لباس در رشته اسکای دایوینگ به دست آوردید، می‌توانید تجهیزات شخصی خود را خریداری کنید. این تجهیزات شامل یک کانتینر، یک چتر نجات اصلی، یک چتر نجات ذخیره، یک دستگاه فعال‌سازی خودکار (AAD)، یک ارتفاع‌سنج و یک کلاه ایمنی است. خریدن تمامی این تجهیزات – حتی اگر دست‌دوم باشند – یک سرمایه‌گذاری قابل‌توجه است.

مرحله 5. اطلاعات کسب کنید

بعد از دریافت مجوز FWJC، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری پیش رو دارید و بهترین راهکار برای ادامه مسیر، کمک گرفتن از یک مربی است تا در بخش‌های دشوار این رشته به شما کمک کند. بازخورد فوری و قابل اجرایی را که هنگام بررسی ویدیوی پرواز خود دریافت می‌کنید، می‌تواند پیشرفت قابل‌توجهی را سریع‌تر ازآنچه تصور می‌کنید ایجاد کند. به یاد داشته باشید: بهترین خلبانان جهان، همیشه در حال یادگیری هستند. باید از آن‌ها پیروی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا