آموزشی

آنچه که باید در مورد سلفی­‌های چتربازی بدانید

آنچه که باید در مورد سلفی­‌ها‌ی چتربازی بدانید

آیا خود را سلطان عکس­‌های سلفی می­دانید؟ یکی از معدود نخبگانی هستید که توانایی گرفتن یک پرتره عالی از خود را دارد که سفرها و ماجراجویی­‌هایش را به رخ دیگران می­کشد؟ ما چیز کوچکی در دست داریم که ممکن است برای شما جالب باشد، جواهری کمیاب در میان مجموعه عکس­‌های شبکه‌های اجتماعی: یک سلفی چتربازی که در آسمان گرفته شده است!

فقط صبر کنید! اگر سلفی‌های دیگر شما شاید فقط از چند عکس عادی بهتر باشد، سلفی چتربازی به‌تنهایی همه عکس­‌ها را از میدان به در می­کند!

اوه، حتی اگر در هنر گرفتن سلفی مهارت زیادی ندارید، نگران نباشید! اینها نکات مهم و تقریباً تمام چیزهایی است که باید در مورد گرفتن سلفی چتربازی بدانید!

آیا می­توانید هنگام چتربازی عکس بگیرید؟

حتماً! می­توانید هنگام چتربازی از خود عکس و فیلم بگیرید. بااین‌حال، این شما نیستید که دوربین را در دست می‌گیرید. مربیان سقوط آزاد دونفره با استفاده از یک دوربین مخصوص که روی دست نصب می­‌شود و با یک نرم‌افزار پیشرفته ادیت ویدئو، می‌توانند تصاویر و ویدئوهای شگفت‌انگیزی را از سقوط آزاد قبل از بلند شدن از زمین، در آسمان و هنگام فرود فوق‌العاده از شما ثبت کنند و در اختیار شما قرار دهند.

آیا عکس­های سقوط آزاد ارزشش را دارند؟

اگر بر این باورید که ثبت لحظه­‌ای که فقط یک‌بار در زندگی اتفاق می‌­افتد ارزشش را دارد، بله! عکس­‌های سقوط آزاد 100% ارزش آن را دارد. عکس‌های چتربازی به شما این امکان را می‌دهند که لحظات هیجان‌انگیز سقوط آزاد و کانوپی سواری خود را به شکل یادگارهایی که می‌توانید برای دهه‌ها از آن لذت ببرید، ثبت و ضبط کنید. به نظر ما، این کار نه‌تنها ارزشش را دارد – بلکه امری واجب است!

چگونه هنگام چتربازی عکس­های خوبی بگیریم؟

گرفتن یک عکس خوب هنگام چتربازی به چند چیز اساسی بستگی دارد: لبخند زدن، آگاهی از دوربین و لباس مناسب. گزینه اول بسیار آسان است. اگر می‌خواهید یک عکس خوب هنگام چتربازی، به‌خصوص هنگام سقوط آزاد داشته باشید، باید لبخند بزنید – لبخندی بزرگ و مغرورانه! یک لبخند بزرگ روی صورت خود شکل دهید. دلیل لبخند زدن دو چیز است. دلیل اول: ظاهر خوبی دارد. دلیل دوم: لبخند زدن در عکس‌های چتربازی عضلات صورت شما را منقبض نگه می‌دارد و مانع از آن می‌شود که عکس‌هایی با صورت شل‌وول داشته باشید. بااین‌حال، صادقانه بگویم، لبخند زدن کار خیلی سختی نخواهد بود. وقتی آن‌قدر هیجان‌زده باشید انجام کاری غیر از این سخت است!

آگاهی از دوربین راه دیگری برای خلق تصاویر استثنایی از چتربازی است. آگاهی از دوربین (همچنین به‌عنوان نشان‌دادن هیجان به دوربین شناخته می­شود) به این معنی است که شما می­دانید دوربین کجاست و با آن تعامل دارید. عکس‌های چتربازی خود را با فرستادن یک بوسه هوایی یا نشان‌دادن لایک جذاب­تر کنید!

آخرین – اما نه کم‌اهمیت‌ترین – روش گرفتن عکس­های چتربازی شگفت­انگیز، پوشیدن لباس مناسب است! مطمئن شوید که لباسی مناسب با شرایط آب­وهوا و جذب بدن انتخاب کنید. در زیر به جزئیات بیشتری در مورد بهترین لباس برای چتربازی خواهیم پرداخت.

بهترین لباس برای چتربازی چیست؟

انتخاب یک لباس عالی برای چتربازی ساده­تر از چیزی است که فکر می­کنید. لباسی را انتخاب کنید که مناسب آب­وهوای روی زمین باشد. اگر دما 80 درجه باشد، مسلماً پوشیدن یک ژاکت حجیم انتخاب مناسبی نیست. در هوای گرم، می‌توانید یک تیشرت بپوشید و یک لباس راحت و سبک به همراه داشته باشید تا در صورت احساس سرما روی آن بپوشید. به‌خصوص در تابستان، لباس­های ورزشی ضد عرق گزینه­های بسیار مناسبی هستند. اگر در روز پرش دمای هوا خنک پیش‌بینی می‌شود، می‌توانید یک لباس آستین بلند و روی آن یک لباس پشمی جذب به تن کنید.

ما همچنین دریافته‌ایم که بهتر است لباسی با رنگ‌های روشن و زنده یا رنگ مشکی بپوشید. زیرا به ایجاد کنتراست در عکس میان شما و آسمان کمک می‌کند.

حالا که حرفش شد – یک نکته سریع در مورد کفش! کفش­های ورزشی بنددار ایده‌آل هستند. چکمه، کفش پاشنه بلند، دمپایی و هر کفشی که قلاب داشته باشد ممنوع است.

هنگام چتربازی روی دست خود چه می­نویسید؟

فکرکردن به نوشتن چیزی روی دستتان دررابطه‌با چتربازی می­تواند کمی مشکل باشد. پیشنهاد می‌کنیم کوتاه و مختصر و جالب باشد. عبارات دو کلمه‌ای بیشتر جواب می­دهند. چند مورد دلخواه عبارت‌اند از:

متأسفم مامان!

تولدت مبارک بابا

و…

پس از خواندن همه این­ها، دیگر می­توانید خود را یک سلفی گیر حرفه­ای در زمینه چتربازی بدانید. پس «بگو سیییب»! وقت آن رسیده که چهره زیبای خود را در یک عکس بی­نظیر از چتربازی به نمایش بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا